پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماهواره هاي ارتباطي: فناوري ارتباطات فضايي بر روي فناوري ها و رويكردهاي

۴۴ بازديد

ماهواره هاي ارتباطي: فناوري ارتباطات فضايي بر روي فناوري ها و رويكردهاي استفاده شده در ماهواره هاي ارتباطي متمركز است. اين كتاب ابتدا به مدار ژئوسنكرون ، مدار كم تا ارتفاع ژئوسنكرون ، اختلالات در مدار و تبديل جعبه به ماهواره مي پردازد. مباحث شامل توان حرارتي و الكتريكي ، نگهداري ايستگاه و "اشاره" است. اين نشريه در مورد تجهيزات ارتباطي ، لگاريتم ها و دسي بل ها ، فركانس هاي راديويي و طول موج ها و تخصيص آنها ، تأمل مي كند. بحث ها بر روي سرويس هاي ثابت ، پخش شده و تلفن همراه ، ماهواره كامل ، فرستنده ها و آنتن ها متمركز است. اين نسخه به بررسي ايستگاه هاي زميني ، ظرفيت و كيفيت ترافيك ، انتخاب ماهواره و بهينه سازي سيستم اقتصادي مي پردازد. تكنيك هاي فشرده سازي و تعديل ، اكو و تاخير ، رمزگذاري ، از دست دادن فضا ،برآورد ظرفيت و كيفيت ترافيك و انتقال لينك به بالا مورد بحث قرار گرفته است. سپس متن در مورد اقتصاد ارتباطات ماهواره اي و سيستم هاي عملياتي توضيح مي دهد. اين انتشار مرجع ارزشمندي براي خوانندگان علاقه مند به فن آوري ها و رويكردهاي ارتباطات ماهواره اي است.

بهترین فیلم های فضایی

از سال 1902 و اکران اولین فیلم علمی تخیلی فضایی («سفر به ماه»)، فیلمسازان از فضا برای خلق حماسی‌ترین داستان‌ها استفاده کرده‌اند. به هر حال، تخیل ما، درست مانند فضا، گسترده است، و بنابراین هر چیزی در آن ممکن است: هر شکلی از زندگی می‌تواند وجود داشته باشد، هر نوع فناوری را می‌توان استفاده کرد و هر جهانی را می‌توان کاوش کرد…بهترین فیلم های فضایی

بنابراین، نکته مهم در مورد فیلم‌ های فضایی این است که آنها می‌توانند هر چیزی باشند: کمدی، درام، ترسناک. فضا فقط یک محیط است، پس زمینه‌ای که داستان نویسان می‌توانند بر اساس آن هر نوع داستانی را بسازند که مطابق میل آنها باشد. امکانات فضا بی‌پایان است، شاید به همین دلیل است که فیلم‌ های باورنکردنی زیادی پیرامون آنجا ساخته می‌شوند. این لیست شامل انواع لحن‌ها و ژانرها است، بنابراین اگر به دنبال چیز کمی خاص‌تر هستید، لیست بهترین فیلمهای فضایی ویجیاتو را بررسی کنید.


Interstellar

فیلم Interstellar: کمی بیش از یک سال پس از اکران فیلم خوش‌نام «جاذبه»، کارگردان با استعداد انگلیسی، کریستوفر نولان، «میان‌ستاره‌ای» را ارائه می‌کند: فیلمی درباره اینکه چگونه آخرین امید بشر برای بقا در کاوش در مناطق جدید فضا نهفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.